dålig uppdatering

Hejsan! Denhär veckan har jag itne så mycket tid att sitta vid datorn eftersom jag har musikprov jag måste plugga till sen en massa prov och läxförhör.. Sen har jag ingen dator att sitta bredvid heller som går att blogga från för våran dator är så seg så jag använder Erik eller fiilips när jag bloggar och dom är bara här varranan vecka så då kan jag blogga varranan vecka. Men iallafall så idag är det skola. Igår var det ninte det för mig. Jag var och lärde 4:orna att pimpla. Men idag har vi KGB på förmiddagen sen efter har vi vanliga lektioner. Efter skolan åker jag till Angelina och gör hennes stall sen åker vi till hoppspecialen och rider sen får vi tårta av ebba som flög av för nått tag sen. Efter det ska jagh hem och sova och plugga.


Nu har Sonja åkt hem<3

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0