Uppdraget

Hejsan! Idag har det varit uppdraget. Vi sjöng i körslaget på morgonen en fick vi massa uppdrag och vi missde inte ett enda! Dock så var det ett uppdrag jag for på där ingen var utan det var bara elever men inga vuxna som höll i uppdraget. Så jag fick fara tillbaka till skolan och hjälpa till där istället. Vi lyssnade på bandit på radion och så ställde radion en fråga till oss, vad heter den nya rektorn på kågeskolan för årskurs 6 till 9? Eller nått sånt! Min pappa fick också rycka in som hjälp och skjutsa några och göra ett uppdrag på ICA. Dom skulle ställa muttrar på högkant på varran med en vidknål till hjälp. Dom fick alltså inte använda händerna. Men han klarade iaf 2 stycken. Efter uppdraget for jag till pappa och åt lite lunch sen till sportfältet och spelade vattenbrännboll mot 8a. vi vann =)! Nu har jag kommit mig hem och ska packa tills imorgon då vi ska till Linns stuga efter skolavslutningen och ha det trevligt på kvällen. Femkamp, mat, lekar, mysa, bada osv =D! kommer nog blir super hoppas jag. Sen ska vi sova i ett militärtält. Men ni får ha det så bra så uppdaterar jag när jg får tid och orkar.

Hejå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0