Torsdag = Söndag

Hejsan! Idag har jag inte hunnit uppdatera någonting för jag har varit med Angelina och jag har fotat henne och hennes hästar. Först red hon Vanillin på Idakurs sen markarbetade hon på Bella hemma. Vi har staplat ved. Varit till finntjänn med grabbarnaoch nu sitter jag här och håller på att somna. Imorgn är en ny dag och jag ska köpa en ny telefon. Blir troligtvis en Iphone 3GS. Sen ska vi fara till royal och kolla på ridkläder. När jag kommer hem ska jag äta middag sen fara till Angelina och smörja alla hennes saker inför tävlingen sen ska vi skritta hästarna på långtur i det förhoppningsvis fina vädret.
Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0