Tisdag

Hejsan! Idag har det varit skola. Efter skolan for jag hem. Tog moppen till Angelina och hämtade min filmkamera. Sen vidare till ridhuset och hämta mitt objektiv som Lina lånade på tävlingen. När jag kom hem åt jag lite middag sen duchade jag och nu har jag tagit risken att köra moppe till pappa som bor mitt i kåge och där alla poliser är nu och jag har inte fått körkortstillståndet ännu men det borde komma vilken dag som helst! Just nu kollar vi på TV och äter chips.



Imorgon tar jag sovmorgon till halv 10. då far jag till stan med bussen och ska till barnmottagningen och kolla astman.. den är nog inte så bra nu eftersom jag har varit förkyld i ca 4 månader men det är nog för hästarna och pållen och timotej osv. Ni fattar. Sakerna som är ute nu för tiden på våren. När jag varit på BM ska jag till skolan och jag funderar om jag åker med mamma eller tar moppen så jag slipper fara till pappa och kan fara hem direkt efter skolan imorgon.




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0