tattung

Hejsan! Idag har jag varit med angelina hela dagen. Från morgon till kväll. Vi har varit på folkrace. Vi har ridit och vi har varit och ätit på tattung. Det var kallt på folkracen men ändå kul att kolla. Jag fick rida vanillin och det gick så bra så. Vi red en väg där kag aldrig har ridit men den var rolig att rida på. När vi hade ridit klart gick vi in sen for jag hem och gjorde mig klar sen skjutsade mamma oss till stan och vi åt god mat! Jag åt fyra små rätter sen fick vi glasss och friterad banan till efterrätt. Så nu är jag proppmätt och ska sova. Imorgon är det fotboll och kubbdag och jag är lagledare för kubblaget. Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0