Talking to the moon

Hejsan! Kom hem från linns stuga klockan halv 9 imorse efter en sjukt rolig skolavslutningskväll med massa B-rudar. Jag var jättetrött när jag kom hem. Vi sovde i militärtält och det var iskallt när vi skulle sova men vi dog av svett när vi vaknade. Och kvavt var det där inne också. Men ute var det superskönt på morgonen. packade ihop allt och for hem. Väl hemma packade jag upp alla saker och tog en dusch. Gick upp och la mig i min säng och somnade och sov en timme. Sen somnade jag om igen och sov till klockan 2. Så nu är jag iaf vaken coh har fått i mig lite fil och flingor. Snart ska vi äta surströmming sen ska jag ta moppen till therese och vara trevlig med henne ikväll. Hoppas vi hittar på något kuligt.


Ungefär såhär kul hade vi igår ;)!
(fler bilder kommer)

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0