sommar!

Hejsan! Idag har jag varit på ridhuset en stund. Jag for hem efter ett tag för jag började känna mig sjuk och väl när jag kom hem svimmade jag nästan och var kritvit i ansiktet. allt snurrade. Men nu har jag fått i mig gröt och har nya krafter. Jag har tagit 2 alvedon och så har jag duchat. Nu känner jag mig pigg igen och hoppas att jag kan fara till skolan imorgon. Isåfall skulle nog mamma vara snäll och skjutsa mig eftersom jag har sovmorgon och bussen går typ 45 min tidigare så jag får sitta på skolan och vänta ett tag men då har jag ju mamma som ställer upp allt för ofta. Jag tror att vi har musik och SO på förmiddan och kör på eftermiddan så det blir nog en bra dag imorgon!
Hejdå!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0