Sola bada ute och grilla, britney spears har rakat sin frilla

Hejsan! 10000000000000000000000000000 grader varmt ute idag = SOOOOMMMARRR!!:D:D
Vi ska inte klaga på värmen men varmt är det iaf! I våran skola brukar det vara ganske svalt och det var det överallt förutom i vårat klassrum men det löste sig efter en stund. Sista rasten for några och badade och vi (några andra) for och kollade på. det såg faktiskt tiktigt härligt ut om jag får erkänna men när jag badar i älven får jag massa röda pickar på kroppen så jag badar inte så ofta där, jag flyter mest med gummibåten. Vi var och tränade i kyrkan inför skolavslutningen och sen var dagen slut!
När jag kom hem hade jag tänkt sola men asså det går ju inte! Svettades serriöst ihjäl så jag gick in ganska fort. Sen hade busschaffisen inte på nån AC i bussen och alla typ dog av värmen men det var ganska skönt... eller?!?!
Imorse avr jag på BM ju och där tog dom prover på mig och jag har 72 i sänka och 2 är normalt så jag måste äta pencillin och dricka proviva till tydligen och det är inte gott kan jag gissa.. men det ska nog bli bra, det är därför jag har varit så trött den sista tiden så nu ska det bli ändringar på det!
Snart ska vi nog äta middag sen ska jag fara och rida på ridhuset. Blir nog bra med en fläktande moppetur dit så jag får svalka av mig litegrann. Sen ska jag väll hem och ducha sen sova.
Oops! Långt inlägg! hoppas ni orkade läsa hela =]'
hoppas på att få rida denna pärla idag!
Ha en bra kväll! Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0