Regn...

Hejsan! Idag regnar det ute... Så Jag ska inte fota/filma Angelina och hennes ponnyer. Dom ska säkert vila så vi ska nog inte göra så mycket idag. Jag kollade på yr.no och det ska regna hela dagen men det ska bli 1 grad varmare klockan 18.00 ikväll. Men det hjälper ju inte så mycket. Vi siter nog inne hela dagen om vi inte tvingar oss ut i regnet. Men vi går nog ut och gör stallet och fint där, typ mockar och sopar, byter vatten och gör maten osv. Så vi får nått att göra under tak iaf. Ikväll vet jag inte heller vad jag ska göra men ska nog försöka hitta på nått kul om jag orkar. Fast det går nog inte i detta väder.. Nä, nu svamlar jag bara!




sonja..Saknar dig!♥



Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0