frisk igen!!

Hejsan! Igår köpte jag en ny telefon. Jag köpte en samsung galixy S som funkar prima för mig. Det är lite svårt med touch men jag gissar att det blir lättare när jag haft den ett tag. Jag köpte ridbyxor,sporrar,ridskor,ridvantar,ridsockar sen beställde jag ridstövlar så dom passar efter mina fötter och mina ben. Blir mog toppen! När vi skulle åka hem igår började jag känna mig yr och jättetrött så jag for hem och la mig och hade 40 graders feber så det blev ingen ridning hos angelina men då var det tur att amanda for dit och red med henne istället. Jag somnade kring 01.00 och vaknsde kring 8 imorse och nu hat jag ätit frukost. Idag är jag helt plötsligt helt frisk. Helknasigt men så kan det bli ibland. Ha en bra dag! Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0