Finaste bella :')

Hejsan! Nu har jag ätit middag, blev fil och flingor då ingen ides göra mat idag. Efter mten packade jag till Linns stuga. Nu har jag varit och ridit Angelinas ponny Bella för angelina skulle på 9:ornas middag och hon hann inte rida så då frågade hon mig och självklart ville jag det. Jag red dressyr på hennes ridbana. Jag jobabde i en låg form på lite volter och sånt. Hon avr pigg och tjurig i början men i slutet var hon som en liten pärla och då gav jag mig så jag är supernöjjd med dagens ridpass! När jag kom hem blondsprayade mamma mitt hår och det blev lite skillnad men det blir nog mera imorgon hoppas jag! Nu har jag tänkt gå och sova så jag orkar upp imorgon!
Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0