Bella

Hejsan! Idag har vi ridit. Ätit mat och så har hästarna fått nya skor. Jag fick rida Bella. Vi skulle egentligen rida ut men hovslagaren kom halv 4 och vi var ltie sega så vi red bara på angelinas ridbana och jag som inte är så bra på att rida var helt slut efter typ en kvart men jag försökte kämpa ett litet tag till och det gick väll bra en liten stund om jag tänker efter riktigt noga. Sen skrittade jag ganska mycket när angelina red. Nu har vi ätit makaroner och korv och gjort klart i stallet. Nu ska vi se film, titanic. Sen vet jag inte vad vi ska göra.



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0