Sundsvall - Umeå

Hejsan! Jag har inte bloggat på länge. Jag har varit i boden med pappa, erik och filip och badat fast jag badade inte utan kollade på. Sen gick vi lite på stan men det finns ingen riktigt ''stad'' så vi kollade bara lite överallt.

I förrgår åkte jag och mamma till Nisse (mammas kille) och sov där. Igår var vi i stan i umeå och shoppade. Jag hittade supermycket på rean så jag slog till! här har ni lite av det.


Linne - gina tricot - 29:- REA

Linne - gina tricot - 29:- REA

T-shirt polo - gina tricot - 29:- REA

T-shirt - gina tricot - 29:-  REA

Tunika - H&M - 149:-

Jeans - JC - 200:-  REA


Byxdress - gina tricot - 75:-  REA


+
bikini, sockar, osv


Idag har vi varit på IKEA i Sundsvall. Nu är vi på hotellet och ska gå och äta sen middag som blir buffé. Sen ska vi göra en tidigkväll så vi får oss upp imorgon och shoppa här i Sundsvall! Blir nog ännu mera kläder då också som ni kommer att få se ;)!


Nu ska vi gå och äta!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej har en bloppis med hästsaker kolla gärna!:)

http://astridjinder.blogg.se/category/bloppis-1.html

2011-07-24 @ 15:18:03
URL: http://astridjinder.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0