sova

Hejsan! Igår var jag med mina kompisar på stadsfesten på kvällen. På dagen sovde jag ganska lämge, till klockan 15.00. Då jag klev upp gick jag och duchade sen åkte jag buss till min pappa och åt grillat. Klockan 8 kom mina kompisar och hämtade upp mig så for vi till stadsfesten. Vi var där till 02.15 och åkte karuselller, lyssnade på mustach men vi lyssnade inte så länge för man blev mos och döv längst fram så jag ich amanda gick tillbaka till dom andra. Vi åkte hem med bussen som gick kvart över 2 och var hemma halv 4. Bussen gick runt boliden och bakvägrn så vi fick åka en ganska lång extrabit men det funkade för mig iaf. Idag har jag sovit hela dagen. Jag vaknade klockan 4 och nu har jag duchat och snart ska vi äta middag sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men nu ska jag titta på tv. Ha det bra! Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0