hearts in the air

Hejsan! Idag är jag hos Thailändarna och får massa mat! Vi har ätit klibbris och torkat kött nu och till middag ska vi äta supergod Thaimat också! Jag får alltså lyxmat här! Ikväll ska jag nog bara vara. Inte göra nått speciellt. Kanske packa lite till nästa vecka då jag ska på semester med Pappa, erik och filip. Blir nog superveckan på sommarlovet. Idag regnar det dock men då är det tur att man kan vara inne och slappa. Just nu sitter jag nog vid kusmarks största datorskörm som består av en TVskärm! Lyxx! Det är typ en 32'' eller nått. Stor är den då iaf! Ha det bra! Hejdå



Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0