gokart

Hejsan! Idag har jag varit med Angelina, varit på pizzan i kåge och ätit middag sen for vi till furunäs och körde gokart, det är sjukt kul och coolt att man kan köra så fort med en så liten sak. Vi ''barn'' körde 2 ggr och m,amma och nisse körde bara 1 gång men det var kul att köra bara vi ''barn'' också! Det måste göras om i sommar helt klart!! Nu har jag varit en sväng till Na och så har jag hunnit kolla på gårdagens ''vad blir det för mat'' på tv4play. Snart ska jag kolla på TV sen kanske fara en sväng till pölen och kolla vad dom gör där. Erik och filip och deras kompisar är nämligen där! Ha en bra kväll!
Hejdå




Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0