Dagen

Hejsan! Idag har jag och Angelina avrit ute och gått med hennes ponny bella som säkert hade träningsverk efter idaträningen igår så det var nog skönt med en liten prommis. Jag har hunnti vara till Na och magnus, fick middag och lite kläder som ingen ville ha och ingen kunde ha! Sen fick jag ett par guligs skor. Nu är jag barnvakt till anm som ska vara här ända till på fredag varje dag. Tur hon inte är så jobbig att sköta, man kan bara lämna hon vid datorn om man blir less på henne. Så hoppas på att få lite pengar iaf så jag har nått tills när vi ska på semester på måndag!


Ha det bra!
Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0