YEY:D!

Hejsan! Både idag och igår har statistiken ökat reält! Jag hade cirka 18 och nu har jag 40 stycken! KUL! Idag har jag varit med Angelina. Sovde där inatt också. For til stalljouren imorse och släppte ut alla hästarna. Åkte hem till Angelina och åt frukost sen gick vi upp och jag somnade litegrann och Angelina satt vid dsatorn sen efter ett tag vaknade jag och så gick vi ut i stallet och så red Angelina båda hästarna och sen gick vi in och fikade. For till ridhuset och tog in hästarna sen gympade jag. Åkte med Linnea hem till angelina och städade och plockade ihop mina saker sen for jag hem. Nu har jag ätit middag och sett ponnyakuten på SVTplay och nu ska jag ducha sen kolla på TV sen sova. Imorgon är det skola igen och jag måste kliva upp tidigt. Men jag klara det nog! Sen hem och sen vet jag itne vad jag ska göra men nått kul tror jag!



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0