Torsdagkväll = godnatt

Hejsan! Ikväll har jag suttit vid datorn hela kvällen. Kollat på lite filmer på youtube och skrattat litegrann åt filmerna. Skrivit med Frida om imorgon då jag ska följa henne in till SRK och filma lite när hon hoppar sin smarty. Blir nog jätteroligt! Och så ska jag hem och kanske göra någonting annat på kvällen. Har ingen aning. Som sagt, jag tar dagarna som dom kommer.

Det här åt vi igår!

Förrätt

löjrom, lök, cremefracie på ljusungsbröd! Och så lite sallad till.

Varmrätt

potatismos, kött i gräddsås med varma grönsaker.

Maten var jättegod!!


Godnatt!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0