Torsdag

Hejsan! Som jag sa så hann jag inte blogga igår. Men ni överlevde nog ändå. Idag har det varit skola och jag har varit jättetrött hela dagen men nu har jag kommit hem och ätit middag. Det vart baconwok med nudlar. Sen har jag suttit vid datorn och fårr bilder av Mye som var och fotade på hoppspecialen igår. Bilder från det kommer senare. Sen har jag gjort en film som Anette (Angelinas mamma) filmade igår också! Så både film och bilder kommer så fort jag har tid att lägga upp dom. Men nu äter jag glass och lyssnar på musik. Snart ska jag gå och se på TV men bilderna och filmen kommer inom kort så håll utkik!!

Ett smakprov från igår!


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0