Stallet

Hejsan! I morse klev jag och Angelina upp halv 7 och gick ut i stallet och gjorde klart för at fara till ridhuset. Där  hade vi stalljour så vi släppte ut alla hästarna sen käka vi frukost sen red Angelina. Hon hoppade Vannis. Dom var så fina så! Sen Byggde vi bort sen for vi hem och så red jag bella. Hon var inte lätt att rida och jag har så lite muskler och orkar inte så mycket. Och nu har vi gjort kkväll i stallet så vi slipper gå ut sen igen, då är det bara att ta ion hästarna. Snart ska no jag börja gå hemmåt tror rjag om jag orkar det. men först lite bilder som Angelina har fotat.












Nu får det räcka!
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: adelina

gu va fina!:)

2011-01-22 @ 18:37:20
URL: http://dressyrpedro.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0