Skolan har börjat om

Hejsan! Idag började ju skolan om.  och det var helt som en vanlig dag i skolan så det var inte så intressant. Igår var jag ju med Angelina och vi åkte till ridhuset och hon red båda ponnyerna och sen var jag och amanda med på gympan som var där i manegen. Jag kan ju säga att det märks idag at jag gympade! Jag har hur mycket träningsverk som helst idag. Sen åkte jag hem till Angelina sen hem till mig. när jag kom hem duchade jag sen vilade jag en stund sen for jag till popstar och lyssnade på alla som sjöng! Egentligen gick jag till final men jag orkade inte fara och så var jag inte så sugen heller. Men alla var jäteduktiga! :D


gulleponken<3<3



Hejdå!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0