Ridhuset

Hejsan! Jag har varit med Amanda, Angelina och Adelina på ridhuset. Jag filmade när dom red lite dressyr. Vart inte så länge. Kanske 45 minuter eller så. Nu har jag iallafall kommit hem och nu ska jag gå och ducha sen gå och kola på tv en stund sen sova. Imorgon ska jag på gympa på ridhuset. Therese gustafsson håller i en core träning där man kan komma och träna om man vill. Jag kan säga att det är inte det enklaste man kan göra. Jag kunde inte gå dagen efter. Det är lätt värt det! Det kostar bara 10 kronor också!


Nu längtar min varma sköna säng efter mig tror jag:D!


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0