Onsdag

Godmorgon! Idag är det skola igen. Igår fick vi veta vad vi hade fått på elevensval och jag fick Musik igen! Jag hade valt det som första grej så det var ju tur! Men jag hörde att det skulle vara lite mera teori den här terminen... Men jag hoppas vi får spela nått iaf! Efter skolan ska jag hem och plugga som jag inte gjorde igår för jag glömde alla sakerna på skolan. Sen ska jag rida i hoppspec. Kommer hem ca halv 8 och då ska jag ducha sen sova.Då är jag pigg imorgon!



hoppas jag får rida denna stjärna idag:D!

Om inte denna!

<3


Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej vad kul???



ja jag ska förlja din bloggen jag skulle bli jätte glad om du vill färlja min blogg

2011-01-27 @ 15:20:28

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0