Msn 9.0

Hejsan! Nu har jag kommit mig hem från Angelina. Jag har sett ett avsnitt av bygglov på tv4play och så har jag ätit kykling i gräddsås och pasta til middag! Nu ska jag inte göra så mycket mera för idag. Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Nu under lovet tar jag daganra som dom kommer och bara lever livet. På söndag är det finalen i popstar junior 2011 och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska sjunga. Jag hoppas jag kommer på någon låt snart. Annars får jag skippa att vara med på finalen. Jag känner mig inte så peppad till det.



vad vil ni se för bilder? Har ingen idé på vad jag kan ta för bilder..

Hare bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0