Mina Mobiler

Den här mobilen använder jag nu



Sony Ericsson F305
1490 kronor
Mediamarkt
Sommaren 2009

Jag hade fått en spelmobil. Visste inte om det förrän en kompis sa det till mig.
Men en morgon när jag vaknade gick jag ner och tog med mig min mobil.
Hällde upp ships i en skål och saft i ett rött glas. Utan att tänka mig för,
la jag mobilen tvärs över glaset (med saften i) och lyfte på glaset och chipsskålen.
Mobilen halkade ner i glaset (med saften i) och jag ställde ifrån mig glaset (med mobilen i)
och hämtade en handduk. Plockade upp mobilen ur vattnet och då funkade den! Så det var inget problem. Men dagen efter stängde dejn av sig och knapparna slutade funka.

Efter ett år igen provade jag starta mobilen och den gick igång! Det var bara AV knappen som inte funkade så bra! Så nu har jag en hel mobil igen! Men såklart hann jag köpa en nu mobil. Eller jag köpte den inte. Jag fick den av min pappa i julklapp 2009. Det var en nokia. Minns inte vad den heter men den kostade då 900 och nu kostar den mobilen 30 pajer på ICA-torget mitt i stan.. Så den är inte värd mycket pengar nu. Hörde också att den kostade 200 på Coop Forum. Här har ni en bild på den stackars telefonen.



Den här mobilen funkar galant ännu! Men när man skriver SMS låter det
JÄTTEMYCKET av knapparna. Så det är inget at rekommendera att ha på lektionerna.



Jag brukar byta mellan dom här två telefonerna ibland men just nu
vet jag inte vart Nokian är så jag har sony'n just nu.

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0