Mina kameror

Jag har en Videokamera som jag inte äger själv utan det är våran familjs kamera, så här ser den ut



Det jag filmar mest med den här kameran är Hästar. Mamma brukar även filma en utter som simmar i älven här på sommaren och så filmar hon ibland när jag sjunger på konserter. Men som sagt så filmar hon nästan aldrig. Den har ganska bra kvalite på filmerna. Ljudet är också ganska bra! Det är ingen värsting kamera men den är bättre än vanliga kamerors bild, eller den är lättre att filma med för den är inte lika klumpig och så är den enkomt till för att filmas med.



Jag har en systemkamera som jag fotar med också! Det är en sånhär

Nikon D3000

Orginalobjectivet är ett nikon DX nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6G

Men så har jag ett sånt här objektiv också.
Tamron AF 70-300mm

Det är min kamerautrustning, men såklart är det småsaker också som typ dehär
- linsskydd
- UV-filter
- Väskor
- solljusskydd
- Batteriladdare
m.m




Visst märker ni att jag har lite att göra?!
Kom och joina mig någon? :]

Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag har exakt dom där två objektiven ^^

dom är superbra :D

2011-01-03 @ 22:01:11
URL: http://jagellens.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0