Måndag

Hejsan! Idag har jag varit på skolan. Jag var ganska pigg men jag blev lite tröttare i slutet på dagen. När jag åkte med bussen hem åkte jag Angelina och Amanda till Amanda och vi red alla tre hästarna. Jag red Pedro (Adelinas ponny), Angelina red Pikkan och Amanda red Gia. Först red vi ut sen red vi på Amandas ridbana. Ute i skogen var Pedro ganska pigg och stark men ändå ganska snäll. Sen när vi kom till ridbanan gick det bra. Jag har bara ridit honom en gång förrut och det var inte så serriöst så jag är ändå nöjjd för att vara 2:a gången jag rider honom. Jag åt middag hos Amanda också sen åkte jag med dom hem för dom skulle till stan. Nu är jag hemma och har spelat lite gitarr och nu ska jag gå och ducha sen göra flätor i håret sen sova tror jag. Jag måste ju vara utvilad tills imorgon. Imorgon har jag sovmorgon! Så härligt! :D


ni får 2 bilder på PEDRO (KLICKA PÅ NILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL ADELINAS BLOGG)





Godnatt

Kommentarer
Postat av: amanda

heej jätefin blogg och vad rolit att du rider jag ska nog börja kolla din blogg varjedag



kolla gärna min blogg just nu har jag frågestund

2011-01-24 @ 20:01:38
URL: http://mindymagnum.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0