Mamma mia!

Hejsan!
Nu sitter jag och min mamma och kollar på filmen mamma mia, själv tycker jag om den filmen riktigt mycket. Det är så bra musik och så blir man glad av filmen. Jag har hunnit ducha också. Jag somnade klockan 6 och hade tänkt sova kanske 5 minuter men så vaknade jag klockan halv 9 och då hade jag sovit för långe. Så jag är pigg nu men jag ska ändå inte till skolan imorgon. Imorgon ska jag vara med Therese och vi ska tolka efter hennes häst eller hennes kompis häst! Jag hoppas det blir roligt! Nu ska jag se klart filmen sen ska jag fika lite, jag är hungrig.

Här får ni lite bilder:






Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mye

Skola? Skolan har väl inte börjat om x)?<3

2011-01-02 @ 15:23:43
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Mye

HAHAA okej xd

2011-01-02 @ 20:07:47
URL: http://myen.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0