Maat!

Hejsan! Nu har jag fått mat i magen också! Jag har fixat ltioe på datorn med mina bilder sen har jag kollat en massa bloggar! Nu efter att vi fått i oss efterrätten ska jag baka en liten kaka. Sommarkaka är väldigt gott så jag tror det blir en sån och kanske nått mera om jag orkar. Det här fick vi till mat idag!

Förrätt

mördeg med lingonsylt och mögelost innut i den! :D

Varmrätt


Havsöring med pressad potatis och god morotssås som inte smakar
morot men är supergod! Och så sallad förståss!

Och nu väntar jag på efterrätten som ni får veta senare vad det kan vara.


Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0