Let's go!

Hejsan! Idag har jag varit med Therese hela dagen. Vi har tolkat efter Skrutten och så har vi ätit god mat! Sen har vi inte gjort så mycket mera. Mamma kom och hämtade oss klockan halv 6. När vi kom till mig satte jag mig vid datorn och therese duchade sen fixade jag hennes hår. Eller jag krusade det. Kommer en bild senare på det. Just nu sitter jag vid datorn och hon fixar mitt hår. Snart ska vi nog göra något annat. Kanske se en film och äta något gott? Vi får se de sen.

Imorgon ska vi åka till stan och ha en heldag på stan och shoppa och så ska Therese till sjukgymnasten. Vi åker med halv 11 bussen dit och med 3 bussen hem. Blir superroligt, det är alltid kul att vara på stan. Vi ska äta lunch där också.


saknar de långa...(L)

Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0