kommentar

Fick en fråga om vilka bloggar jag läser varje dag.
Tänkte jag kunde svara på på den frågan här.

norrlandsryttare.blogg.se
Amanda & Angelina

wisehead.blogg.se
Therese

nelliesskrutten.blogg.se
Nellie

dressyrpedro.blogg.se
Adelina

dressyrmupparna.blogg.se
Ingrid & Linn

vinterponnyer.blogg.se
Tove & Maja & Linnea

olinlundmark.blogg.se
Sofia

liiakt.blogg.se
Li

hannaape.blogg.se
Hanna

bylisas.blogg.se
Lisa

lilltovis.blogg.se
Tove

ejoohansson.blogg.se
Evelina



det var några av dom :D





Kommentarer
Postat av: Therese

hahah oj, man kan tro att du sitter och läser bloggar hela dagen :D

kul att du läser min=)

2011-01-20 @ 20:54:43
URL: http://wisehead.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0