Fredag

Hejsan! Idag har det varit skola. Den dagen började med en sovmorgon till halv 10. Tog kvart över 9 bussen till skolan. När jag kom dit hade vi läxförhör i SO sen matte och mellan dom lektionerna gjorde jag en toast på holken. På lunchen gick jag linn, li och Hanna till ica och köpte gotta gotta. När jag kom hem for jag till angelina och så red vi sen gick vi in och åt middag sen nu sitter vi vid datorn och jag har juist sett let's dansce med lisabeth och anette. Men höl på att somna i soffan så jag gick upp till angelina som sitter vid datorn. Sen ska vi ut i stallet och ta in hästarna sen he in saker i bilen för vi ska till ridhuset imorgon. Först stalljour sen ska Angelina rida sen ska jag rida bella.



En gullig hami ^^<3


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0