Fredag

Hejsan! Jag kan börja med igår eftersom jag inte bloggade då. När jag vaknade på morgonen klockan 7 var jag supertrött men tvingade mig ändå upp till skolan. Jag ahde ont i halsen men bara 35,8 i feber så jag for till skolan. Det var jättetrögt hela skoldagen men jag kämpade och kämpade. Men tillslut gav jag upp och åkte hem med kvart över 2 bussen och gick och la mig direkt jag kom hem. Jag höll serriöst på att frysa ihjäl! Och jag menar det. Så jag tog 2 täcken på mig och kollade på TV hela kvällen sen somnade jag halv 11 och kunde faktiskt sova ända tills i morse!
(jag brukar inte kunna sova om jag är sjuk)

Idag vaknade jag klockan 9 och klev upp, gick ner och drack lite i min uttorkade hals sen gick jag hit och satte mig. Idag ska jag inte göra någonting. Mamma kommer hem med halstabletter snart till mig hoppas jag. Sen ska jag äta mat. Sen vet jag inget mera!



Ikväll kommer kocken!



Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0