fjärde januari

Godmorgon!
Idag ska jag bara slappa. Vad jag vet nu iallafall. Jag kanske ska ta en promenad och rida elle om inte hanna redan har gjort det. Jag vaknade halv 12 och nu ska jag snart äta frukost. Sitter här i t-shirt och trosor. Najjs :P
Ikväll kanske jag ska vara med Therese om jag orkar det.

Igår köpte jag en tågbiljett av Hanna OL och så ska jag åka med Therese och annbritt til Göteborg den 23-27 februari och vi ska på GBG horseshow och shoppa på ullared! Sen ska vi nog bara vara där! Blig super! :P jag längtar redan!



Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :)

2011-01-04 @ 21:03:32
URL: http://loovehorses.bloggplatsen.se

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0