Det är kallt ute

Hejsan! Idag har jag varit med Angelina. Jag fotade henne och hennes häst Vanillin. Sen gick vi in och vila en stund och fikade. Hon visade mig hur man ritar i photoshop sen gick jag hem. Väl hemma var Erik, Sofia och Filip, hungriga som vanligt. Jag började laga mat och det blev tacos som jag sagt redan. Nu har vi ätit och maten vart prima god! Nu har jag jobbat lite matte men jag börjar inte fatta uppgifterna så jag måste fråga min lärare på måndag. Jag ligger nämligen lite efter för jag har varit borta så mycket. Klockan 7 kommer Angelina och hämtar mig så åker vi iväg till ridhuset och jag ska fota både Angelina och Bella och Amanda och någon av hennes ponny.



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0