Dag 4 - Det bästa i skolan är...

Det bästa i skolan är nog kompisarna. Om man får välja vad man vill. man har alltid roligt med kompisarna. Utan kompisar skulle jag nog inte vilja fara till skolan. Man skulle inte ha någon att prata med. Och så finns dom alltid där för en om man vill prata.

Om jag ska välja ett skolämne så blir det nog musik. Jag älskar musik lektionerna. Speciellt elevensval musik. Där är alla så aktiva och verkligen kämpar för att det ska bli bra. Men det är kul med vanliga musiken också för alla gör sitt bästa och det brukar alltid bli bra i slutet!


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0