Dag 2 - min uppväxt

Jag föddes på BB i skellefteå den 18 maj 1996. Sen dess har jag bott i Kusmark på Jörnsvägen 10 i ca 8 år. Jag bodde där med min mamma,pappa och mina bröder Erik och Filip. Nör jag var liten hade jag det bra men pren gick och min mamma och pappa började bli less på varandra så dom började bråka och bråkade ganska mycket så min mamma flyttade till kläppen i en lägenhet där vi bodde ca 3 månader. Eller jag har ignen aning men jag tror det var så lite iaf. Vi klarade inte av dom som bodde på våningen nedanför för dom skrek och fightades varje kväll så det gick inte att sova. Så i flyttade tillbaka till pappa coh bodde där ett tag tills dom började bråka igen. Sen flyttade vi till Jörnsvägen 1 och nu har vi bott här i ca 8 år. Idag lever vi livet och mamma och pappa brökar ingenting nästan. Klart att dom kan diskutera ibland men det är bara löjliga småsaker.

När jag var liten gick jag på Kusmarksskolan. När jag började 6:an flyttade jag till Kågeskolan och jag går kvar där ännu i 8:a b med superfina klasskamrater.


En liten bild på min klass


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0