Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Rut Kristina Olivia Löfbom Arvidsson. Jag är födde den 18 Maj 1996 och är alltså 14 år, fyller snart 15. Jag bor i Kusmark på Jörnsvägen 1 med min mamma och mina två bröder Erik och Filip. Min pappa bor i Kåge. Jag bor sällan där men är ofta där och häslar på och får god mat :] Jag går på Kågeskolan i 8b.  Jag är ofta med Angelina Öhlin (länk) som bor i närheten av mig. På sommaren brukar jag följa med mamma, Erik och Filip när dom fiskar och ibland har jag tur och får en och en annan fisk. På vintern brukar vi pimpeltävla med våra fiskekompisar. På hösten brukar jag följa med på Älgjakt med Mamma och Pappa. På Våren slappar jag och bara lever livet. Jag rider i hoppspecialen på onsdagar på ridhuset i ersmark med mina kompisar för en duktig instruktör vid namn Anna Selin.
Aa, det var nog allt jag hade att berätta. Kom inte på så mycket mera.

Det här är jag:


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0