Bada i snön är kallt

Hejsan! Sovde ju hos Angelina inatt. Jag somnade halv 3 och dom andra sat uppe tills halv 5 tror jag. Jag kunde inte hålla uppe ögonen, försökte men klarade inte de. Vi vaknade av att Angelinas pappa sprutade vatten på oss kl halv 12 sen klev vi upp efter ett tag. Käkade frukost sen for Amanda, Nellie och Melina hem. Då gick vi ut i stallet och gjorde oss klara för att fara in till ridhuset. Det var hoppning på schemat så Angelina och Amanda hoppade några gånger sen åkte vi hem och jag mockade lite grann sen skjutsade Anette mig hem. nu är jag hemma, har packat upp mina saker jag hade med mig och nu ska jag och mamma snart äta middag.

Ha en trevligt kväll!


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0