Angelina

Hejsan! I morse hade mjag ju som jag skrivit stalljour på ridhuset. Adelina och amanda kom och hämtade upp mig vid 10 i 7. Vi släppte ut nästan alla hästar och sen mockade vi och gjorde hö till dom som skulle vara med på kursen som var för sara. Sen spånade vi och sen åkte vi hem och jag gick ut med Sonja en stund sen gick jag och sovde ltiegrann för jag hade hunnit bli trött när jag gick ut med henne. Sen när jag vaknade ringde Angelina och frågade om jag ville fota henne idag och såkalrt vile jag det! Sen somna jag en halvtimme igen sen klev jag upp och klädde på mig sen for jag til Angelina och vi gick ut i stallet direkt och hon började rida vannis! Dom var så fina så! Sen Bella och hon plumsade i DJUPSNÖ! och det avr verkligen djupt för det avr till magen på hästen. Sen gick vi til banan igen och nu så red hon lite dressyr sen gick vi in i stallet. Sen gjorde vi kväll i stallet och så gick vi in och satt vid datorn och sen fika vi gofika och patte är så duktig så... Sen komde mamma och hämtade mig och nu är jag hemma. Vi ska nog snart äta lite förrätt som blir min favvo! Räkröra på toast! Jag får bara lyxig mat nu för tiden! Det är najjigast. Sen ikväll ska jag till Angelina igen och så ska jag sova där troligtvis för jag kommer inte orka gå hem ikväll/inatt. Men vi får höras! För nu ska jag ducha sen äta!


gillar denna bild skarpt! :D

Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0