Tisdag

Hejsan! Skola idag igen. Började med en härlig sovmorgon! Vi hade musik men vi har teori så det är inte så roligt. Vi har prov om 3 veckor osv... Sen hade vi ''hål'' och sen Svenska men syon var där så vi satt bara och lyssnade. Sen var det lunch. i åt sen tränade vi till lunchkonserten vi har på torsdag med ''gamla'' elevensval. Sen gympa(handboll), gitarrlektion sen matte där vi bara spelade ett kuligt mattespel. Så dagen har varit lugn och bra! Men så hade jag egentligen konfa men jag orkade verkligen inte fara dit så jag åkte buss hem och har ätit litegrann och ska snart äta riktig middag hoppas jag! Sen ska jag göra matteläxan och sen kolla på TV sen ducha och sova!

och dom här stod på andra sidan älven idag så mamma tog några kort på dom!



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0