Söndag

Godmorgon! Idag ska jag göra bort att fara till kyrkan 2 gånger på en dag! Först klockan 11.00 i kusmark kyrka sen klockan 18.00 i kåge kyrka där det är kågemässa. Jag har bara varit på 4 gudstjänster och jag ska ha varit på 10 stycken innan sportlovet för då ska vi fara på det stora lägret i Umeå. Så jag har några söndagar på mig att fara på gudstjänster. Men jag har gympa idag också klockan 15.30. Kom och var med" Det skulle vara så himla roligt om alla kom! Ta bara med liggunderlag,en flaska vatten och en 10 krona och gympa med oss klockan 15.30. Skulle vara så himla roligt!








en liten bildbomd från en tävling med mickey i maj 2010!


Nu ska jag äta frukost!
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0