Söndag

Hejsan! Idag har jag sett 3 filmer, tränat, ätit middag, duchat, plattat håret, chillat och sovit. Jag har sett klart i taket lyser stjärnorna sen har jag sett Tusen gånger starkare och så har jag sett I rymden finns inga känslor en gång till för jag tyckte den var så bra! Sen har jag gympat/tränat på ridhuset med trevliga människor.  När jag kom hem därifrån duchade jag och torkade och plattade håret sen åt jag middag och nu ska jag och mamma fara på gudstjänst och sen på föräldramöte med konfa grejjset. Sen ska jag hem och se solsidan och time out sen sova!



Mickey(L)

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0