Söndag

Godmorgon! Idag vaknade jag klockan 8 och kunde inte sova. Jag gick och la mig ganska tidigt igår så det kanske är därför. Men jag kollade lite på tv i sängen sen klev jag upp och gick hit. Jag har redigerat 2 bilder i photohsop till Angelina och Amanda och bilddagbokat osv. Nu funderar jag på att kanske gå och äta frukost. Börjar bli lite hungrig. Idag har jag inte så mycket planer. Har tänkt vara med Angelina. Ikväll ska jag på gudstjänstpraktik på kågemässan i kågekyrkan. Sen hem och kolla på solsidan och ducha och sova! Sen börjar skola igen. Veckorna går så fort nu för tiden! Det är ju snart sportlov!! :D Det känns jätteskönt faktiskt att vila ut sig riktigt ordentligt.

Här har ni bilderna jag redigerade.

Angelina och Vanillin

Amanda och Indian Girl


Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0