Söndag

Hejsan! Igår uppdaterade jag ingenting men jag kan berätta om gårdagen nu istället. Jag vaknade klockan 9 och gick ner och åt frukost sen kom Angelina och hämtade upp mig och så åkte vi in till ridhuset och Angelina hoppade Vanillin i ridhuset. Sen åkte vi hem till Angelina och jag fotade Angelina när hon red bella. Anette red också litegrann. Sen sat vi vid Angelina datorn ett tag och sen körde vi skoter hem till mig. Väl hemma hos mig gjorde vi tacos och chillade. Emil,chrille,faala,robin och alla dom kom och var här tills nån gång. Vi hade faktiskt roligt! Några avdom sove här också. Men nu har alla farit så nu är det bara Jag sofia och Filip.


Idag har jag bakat en tårta,ätit frukost,varit ute med sonja och bara chillat. Men klockan 13.30 ska jag till KDRF på usmöte. Och 14.30 ska jag gympa på ridhuset i manegen. När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra men kanske ducha är en bra idé sen hittar jag nog på något roligt!




en bild från igår..


Ha det bra idag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0