Onsdag

Hejsan! Skola idag igen... jag känner att jag är sså sjukt less på skolan! jag vill bara dö ibland men jag kämpar så gott jag kan. Jag blir så less när alla kastar saker på mig och säger summa och fula saker. Okej dom är säkert på skojj bara men jag tar dom på allvar tillslut om man håller på en lång period. Så nu vet ni varför jag är så less. Sen om man ha med sig en godispåse. Den är slut efter 2 minuter för om ingen får en godis är det alla mot mig och då hatar alla mig osv. aa, ni fattar nog. Jag har det inte lätt just nu..


Men ikväll ska jag iallafall till hoppspecialen och sen hem och sova och sen försöka kämpa mig genom en till dag i skolan. Jag har matteprov soprov noprov och engelskaläxa och tyskaläxa till imorgon... JAg kommer dö när jag kommer hem.

Nu ska jag laga mat.




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0