Onsdag

Hejsan! Idag har det inte varit någon skola. Vi har varit med klassen på träslaget på campus. Det var typ som boda borg fast det var inte typ hinderbanor utan det var små rum där dom förklarade saker som hade med trä att göra sen fick man göra saker i vissa rum. Sen skulle man gissa saker osv. Aa, ni fattar nog. Vi var iaf där hela dagen och sen gick jag hanna och Josse till stan och käkade på frasses sen dumpade vi hanna med hennes syster och då gick jag och josse en stund till sen tog jag 3 bussen hem och nu är jag hemma och ska chilla litegrann sen kommer Angelina och hennes mamma och lisabeth förbi och hämtar upp mig så åker jag med dom hem och klockan 6 far vi till ridhuset till hoppspecialen. Ikväll ska jag plugga till mitt Svenska prov som är på fredag och jag kan ignenting. Men jag ska nog klara det! Sen har vi musikprov i rockhistoria vecka 9 så jag kanske ska börja med det också lite lätt.



du är så gullig Angelina:D!


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0