Måndag

Hejsan! på skolan var det skinksås med pasta till lunch. på lunchrasten gick jag till ica och köpte lite gottgott till imorgon då vi far till bygdsiljum på friluftsdag med skolan. Vi ska vara där hela dagen tills klockan 2. Men jag är jätterädd att vi ska köra ner i diket påvägen dit för det är en uppförsbacke som bussen inte brukar ta sig upp för och det är skitläskigt när den far ner i diket. Ah, då vet ni det också...(A)
När jag kom hem från skolan tog jag med mig sonja ut på en prommis till skogen och tillbaka hem igen. Det var så härligt väder så vi gick lite extra långt idag. När jag kom in kollade jag på ponnyakuten på svtplay sen började jag med maten. Idag åt vi wook med glasnudlar. jag tror att jag snart ska till Angelina och rida med henne.
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0