Måndag

Godmorgon! Skola idag som gäller. Nu har vi bara en vecka kvar sen är det sportlov. Och vi har friluftsdag imorgon på tisdag (Jag ska till bygdsiljum) och så har vi SO-prov på fredag tror jag det var om jag inte minns helt fel. Sen på fredagkväll far vi på konfaläger och då kommer inte jag att uppdatera någonting från lördag till tisdag så ni får stå ut med det. Men ananrs i veckan ska jag laga middag till mig själv hela veckan och plugga arslet av mig eftersom jag inte kan någonting till SO-provet.




idag fick ni en fin bild på Jenny och hennes häst Sally.


Ha en bra dag för det ska jag ha!
Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0